بهترین ها
دانلود عـکس. کلیپ.موزیک.برنامه و...
درباره وبلاگ


دانلود جدیدترین عکس .کلیپ.فیلم.موزیک
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:شعر, در باره, امام, زمان, :: 10:24 :: نويسنده : سعید

چشمم به جز بروی تو بینا نمی شود

مایل به سیر و گشت و تماشا نمی شود

عالم اگر به طنز شود چون تو نیستی

لبهای من به خنده دگر وا نمی شود

خواهان حرکتیم ولی غیر ممکن است

پایی که سست گشت توانا نمی شود

با جان و دل قبول نمودیم بار عشق

گفتیم پشتمان که دگر تا نمی شود !

غافل از اینکه عارضه عشق در جهان

تنها غمی بود که مداوا نمی شود

آنگه به اشتباه خود آگه شدم که هیچ

راهی برای فیصله پیدا نمی شود

حالا نه اینکه پشت من از دوریت خمید

طوری خمیده است که بالا نمی شود

یار غریب ، این کلام تو در خاطرم پرید

حق با تو بود ،  فاصله معنا نمی شود


منبع : سایت شیعتی

"سیلویو برلوسکنی" نخست وزیر ایتالیا مجبور شد برای عمل صورتش زیر تیغ جراحی برود.

به گزارش پانا، دکتر "آلبرتو زانگریلو" جراح متخصص گفت: سیلویو برلوسکنی برای انجام این عمل جراحی احتیاج به بی هوشی کامل داشت و همین کار را هم با موفقیت انجام دادیم.


http://www.pana.ir/Images/News/Smal_Pic/20-12-1389/IMAGE634355178172808750.jpg
 
بر اساس این گزارش در سال 2009 شخصی که بعدا اعلام شد که مشکل روانی داشته با یک مجسمه کوچک به نخست وزیر ایتالیا حمله کرد و ضربه محکمی را به صورت وی وارد نمود که باعث شکستگی چند استخوان در صورتش گردید و در این مدت برای جویدن غذا دچار مشکل می شد.

گفتنی است که تخست وزیر 78 ساله ایتالیا چندی پیش نیز برای خوش چهره شدن،  به کاشت مو  اقدام کرده است و هم اکنون نیز پرونده فساد اخلاقی و مالی وی در دادگاه میلان در دست بررسی است.

اخيراً مستندي با عنوان «ظهور بسيار نزديك است» در شمارگان بسيار گسترده‌اي در محافل عمومي منتشر شده ‌است كه دفتر آيت‌الله العظمي بهجت با توجه به نقل قول‌هاي منتسب به اين مرجع تقليد درباره ظهور، مطلبي را منتشر كرده است.

به گزارش ايسنا، متن كامل اين پرسش و پاسخ به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر آيت‌الله العظمي بهجت(ره) به شرح ذيل است.

سؤال: از برخي از بزرگان نقل مي‌شود كه آيت‌الله العظمي بهجت(ره) فرموده‌اند: ما تاكنون به جوان‌ها مژده مي‌داديم كه ظهور امام‌زمان(عج) را درك خواهند كرد، اما اكنون به پيرها هم بشارت مي‌دهيم كه دوران ظهور را خواهند ديد؛ آيا اين مطلب به آيت‌الله العظمي بهجت(ره) قابل استناد است يا خير؟

پاسخ: 1- اتفاقاً در اين باره از آيت‌الله العظمي بهجت(ره) سؤال شد، ايشان فرمودند: آقايي دم محراب مسجد نزد من آمد و به من گفت: به خدمت حضرت عليه‌السلام رسيدم و از ظهور پرسيدم كه آيا من ظهور را درك مي‌كنم. آنگاه مطالب ياد شده را آيت‌الله العظمي بهجت از اين شخص نقل كردند. بنابراين خود آيت‌الله العظمي بهجت(ره) مستقيماً مطلب را نفرمودند، بلكه از شخص ديگري نقل كردند.

2- همچنين وي فرمودند:‌ اگر گفتن اين مطالب لازم بود من براي شاگردانم مي‌گفتم.

3- امكان دارد همانگونه كه آقا مكرر بيان مي‌فرمودند، اين مطلب اشاره به ظهور شخصي داشته باشد و نه ظهور عمومي.

4- امكان دارد، اينگونه اظهارات از باب «إنّهم يرونه بعيدا و نراه قريبا» باشد.

سخنگوی طرح تحول اقتصادی ، سهمیه بنزین ویژه نوروز را اعلام کرد.

محمدرضا فرزین در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت : با توجه به افزایش سفر در تعطیلات نوروز و به منظور رفاه حال مردم ؛ ستاد هدفمندسازی یارانه ها 60 لیتر سهمیه بنزین نوروزی را با قیمت هر لیتر 400 تومان به عنوان عیدی اختصاص داد.
 
فرزین افزود : سهمیه ویژه نوروز تا پایان اسفند به کارت سوخت خودروها اضافه می شود.

خبرآنلاین به نقل از وبسایت بی بی سی فارسی خبر داد:

فرزندان میرحسین موسوی و همسرش در نامه ای از دیدار سه شنبه گذشته خود با پدر و مادرشان در محل سکونت والدین خود ، خبر دادند.

قذافی جوان در خانه
صورت خندان قذافی در منزل یا همان چادر پدری. تاریخ عکس آگوست 1973 است. قذافی برخاسته از خانواده ای سنتی است که زندگی به سبک عشایر سنت آنها بود.


کار هم زیر چادر
سال 1986 میلادی. دفتر قذافی در طرابلس. اتاق کار کامل آن هم زیر یک چادر.


دیکتاتورها زیر یک چادر
سال 1992. معمر قذافی و حسنی مبارک.


آتش بازی مقابل چادر معمر قذافی
نوامبر سال 2008 میلادی. چادر قذافی در محوطه کاخ کرملین روسیه.


اروپایی ها زیر چادر
حضور گرهارد شرودر صدر اعظم وقت آلمان در چهاردهمین روز از ماه اکتبر سال 2004 میلادی در طرابلس و اتاق مهمان چادر


زندگی زیر چادر، کنار ساحل
چادر آقای قذافی در سال 2009 میلادی در سواحل جزیره ای تفریحی در ونزوئلا
 

جمعه 20 اسفند 1389برچسب:شبها,,, حداقل ,7 ,,ساعت, بخوابيد!, :: 10:24 :: نويسنده : سعید

مطالعات جديد نشان مي‌دهد: خواب کمتر از 7 ساعت در شب علاوه بر بيماري‌هاي مزمن به مشکلاتي چون خواب آلودگي هنگام رانندگي و عدم تمرکز سر کار مي‌انجامد.

به گزارش ايسنا، طبق پژوهشي که از سوي مرکز کنترل بيماري هاي ايالات متحده در رابطه با خواب در 12 ايالت اين کشور به انجام رسيد، مشخص شد حدود يک سوم افراد بزرگسال کمتر از 7 ساعت در شب مي‌خوابند و اکثر آن‌ها طي روز خواب آلودند.

نکته قابل توجه در اين پژوهش آن است که حدود 5 درصد اين افراد اظهار كردند هر روز حين رانندگي در حال چرت زدن هستند.

بر پايه آمار سالانه تصادفات امريکا مشخص شد: خواب آلودگي و چرت زدن هنگام رانندگي موجب بروز 1500 جراحت حياتي و40 هزار جراحت غيرحياتي مي‌شود.

محققان در اين خصوص اظهار كردند: کمبود خواب همچنين با بيماري‌هاي مزمن مانند چاقي، بيماري‌هاي گردش خون و ديابت مرتبط هستند..

همچنين اين مطالعه نشان داد: افرادي که کمتر از 7 ساعت در شب مي‌خوابند، بيشتر از سايرين دچار مشکلات تمرکز و حافظه در انجام کارها مي‌شوند.

آیت الله مکارم شیرازی به فحاشی به فائزه هاشمی واکنش نشان داد و گفت: من فیلم این قضیه را دیدم که بسیار زننده بود.‬

 به گزارش مشرق، آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز (چهارشنبه) در بخشی از سخنان خود در آغاز درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، با تاکید بر ضرورت رعایت اصول اخلاقی در قلم و بیان، گفت: در چند روز گذشته مساله ای اسباب گفت و گو  شد که شنیده شده بعضی ها فحش های رکیک و ناموسی داده بودند.

وی گفت: طرف هر کس می خواهد باشد ما در نظام اسلامی زندگی می کنیم، برادرها ، خواهرها و به ویژه کسانی که خود را منتسب به حزب الله می کنند باید خیلی مراقب زبانشان باشند. من فیلم این قضیه را دیدم که بسیار زننده بود.
آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه نشانه ایمان انسان این است که زبان و قلم او چاک و بند داشته باشد تاکید کرد: این برادرها مراقب باشند زبان خود را حفظ کنند تا مبادا چیزی بر زبانشان جاری شوند که مخالف اسلام و آموزه های دین باشد.

وی ادامه داد: اختلاف های سیاسی سبب نمی شود قلم و زبان روی حساب و کتاب نباشد، قلم و زبان ها باید روی حساب و کتاب باشد، ما باید مراقب باشیم که نگویند در نظام اسلامی این مسائل رخ می دهد، افراد نیز باید مراقب باشند .

این مرجع تقلید تاکید کرد: ما معتقدیم قیامت و حساب و کتابی در کار است و کوچکترین حرف های ما نیز نوشته شده و روزی به آن رسیدگی خواهد شد.

وی بیان داشت: من امروز شنیدم دادستان تهران هم روی این مساله اقدام کرده است و بنده نیز در این باره مطالبی را در این جلسه عرض کردم و باید مراقب باشیم جو اسلامی حفظ شود.


 

جمعه 20 اسفند 1389برچسب:شیطانی, لباس, یک زن,(+عکس), :: 10:19 :: نويسنده : سعید

تابناک- "هدی بن امیر" جلاد بنغازی که بخاطر جنایاتش مورد نفرت مردم قرار گرفت، از جمله خادمان دیکتاتور لیبی است که برای اربابش دست به هر جنایتی می زند.

"هدی بن امیر" از جمله شخصیتهای جنایتکار و منفور رژیم معمر قذافی است. نام او برای چندین دهه لرزه بر اندام مردم بی دفاع لیبی می انداخت چرا که وی در قساوت و بیرحمی دستکمی از ارباب خود قذافی نداشت.

نام بن امیر برای نخستین بار 27 سال پیش در لیبی بر سر زبانها افتاد. سال 1984 مراسم اعدامی در شهر بنغازی (طلایه دار اعتراضات مردمی اخیر این کشور) با حضور دیکتاتور قذافی برگزار شد.
 
این مراسم برای اعدام جوانی 30 ساله بنام "حامد الشویدی" که متهم به اقدام علیه دولت قذافی شده بود، ترتیب داده شد. زمانی که این جوان به دار آویخته شد پیکر نیمه جانش برای چند دقیقه بر بالای چوبه دار تکان می خورد که این مسئله خشم هواداران دیکتاتور را برانگیخت.
 
آنها نمی توانستند چنین مقاومتی را در برابر مرگ از سوی یکی از مخالفان سرورشان تحمل کنند، به همین دلیل زنی از میانشان به چوبه دار نزدیک شده و خود را از پاهای الشویدی آویزان کرد تا وی جان داد، این زن هدی بن امیر نام داشت.
 



 
قذافی از تماشای این صحنه و شدت وفاداری بن امیر متاثر شده و وی را بعنوان شهردار بنغازی منصوب کرد. از آن زمان تا کنون خون صدها تن از مردم بنغازی بدست این جلاد ریخته شد. وی بخاطر این اقدامات مورد نفرت عمومی بود و وحشت از انتقام لحظه ای ترکش نمی کرد برای همین با وجود داشتن محافظ در تمام مدت با خود کلتی را حمل می کرد که در صورت لزوم از خود دفاع کند.
 
بن امیر بارها به اطرافیانش گفته بود: در بنغازی هیچ مردی وجود ندارد، مرد فقط منم. این زن خونخوار که در طول عهده داری منصب شهرداری بنغازی صدها جنایت هولناک را مرتکب شد در توجیه علت کارهایش می گفت: ما نیازی به گفتگو با دیگران نداریم بلکه ما به چوبه های دار بیشتر نیاز داریم.
 
پس از قیام مردم بنغازی و فتح این شهر توسط انقلابیون بن امیر گریخته و خود را به دیکتاتور رساند. در آخرین سخنرانی که قذافی علیه انقلابیون کرده و آنها را تهدید به قتل عام نمود، جلاد لیبی نیز در کنارش حضور داشت.
 
هدی بن امیر تنها یکی از دهها جلاد دیکتاتور لیبی است که با کمک آنها چهاردهه سلطه خونین خود را بر مردم انقلابی لیبی و نوادگان جنگجوی"عمر مختار" تحمیل کرد. با این حال انقلاب مردم این کشور بار دیگر ثابت کرد که ظلم و جنایت هیچگاه دوام نخواهد آورد حتی اگر در طولانی ترین دیکتاتوری تاریخ معاصر رخ دهد.

تیمی از دانشمندان و مهندسان با همکاری شبکه تلویزیونی نشنال جغرافی موفق شدند با الهام از انیمیشن "بالا" خانه ای را با استفاده از 300 بادکنک رنگی در آسمان به پرواز در آورند.

به گزارش فردا؛ انیمیشن زیبای "بالا" محصول استودیو پیکسار را به یاد می آورید؟ اکنون تیمی متشکل از دانشمندان، مهندسان، شبکه تلویزیونی نشنال جغرافی و دو خلبان بالن با موفقیت توانستند با الهام از این انیمشین، خانه ای به مساحت 4.9 در 4.9 متر و ارتفاع 5.5 متر را با استفاده از 300 بادکنک رنگی 2.5 متری در آسمان به پرواز در آوردند.

براساس گزارش تلگراف، این خانه به همراه بادکنکهای رنگی در حالی که یک خلبان بالن سوار آن بود توانست تا ارتفاع 3.04 کیلومتری (10 هزار پایی) بالا برود و حدود یکساعت پرواز کند.




بادکنکها به سقف خانه متصل می شوند



خانه به همراه خلبان بالن از زمین بلند می شود



نمایی از داخل خانه



خلبان در حال پرت کردن کیسه های شن برای سبکتر شدن خانه



خلبان از زیر بادکنکهای رنگی به پایین نگاه می کند



پرواز در آسمان به سبک "بالا"



خانه ای که با الهام از کارتون "بالا" تا ارتفاع بیش از 3 کیلومتری بالا رفت

پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و آدرس acf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 1736
بازدید کل : 362024
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1



امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه